****** فرزندان ایران ******

فرزندان ایران

****** فرزندان ایران ******

فرزندان ایران

فرزندان ایران

پیوندهای روزانه

معلمی شغل نیست عشق است

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۰۱ ب.ظ

آرزویم سربلندی کودکان


آرزویم سربلندی تمام کودکانی است که به من سپرده می شوند.

تلاش می کنم که بتوانم از همه ی استعدادها و توانایی های آنان نهایت استفاده را بکنم.

در خم یک کوچه نمانم. به فرزندانم بال و پر بدهم. آن ها را پرواز دهم و

اجازه ندهم که آن ها بمانند و بمانند...



کوله بارم را پر میکنم از توکل بر خدا

چشمانم را لبریز میکنم از امید به فردا

دستانم را پر میکنم از انرژی های فراوان

در انتظار صدای خنده های بچه ها می نشینم

در انتظار مهر

در انتظار مهربانی

۹۸/۰۵/۱۲
armses

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی